Nie za bardzo jest się nad czym rozpisywać:)
To po prostu kolejna sporych rozmiarów
serweta na drutach.


Uzupełniam w ten sposób braki serwetkowe.
Do tego święta przed nami i czas prezentów.

 

Bardzo prosty wzór w śliczne tulipany.


Jak widać jakiś czas temu popełniłam już taką samą serwetę ale w cudnym pomarańczowym kolorze.



Na koniec napiszę tak, idę się pakować!!!
Ku mej radości jutro jedziemy w końcu do kraju...
Życzę Wam miłego tygodnia a z niektórymi z Was do zobaczenia na miejscu.

Ściskam Lacrima

Rozpiska nici
Na serwetę poszło prawie 2 motki
liczę 2 bo już skończyłam kolejną serwtę z tych nici:)
Quality Crochet Therad
2x 339m=678 m
Razem 20,893 km

29 komentarze:

Anonimowy pisze...

No rzeczywiście nie ma się nad czym rozpisywać ;-)
Po prostu kolejna zachwycająca, ogromna serweta, zapewne równie wspaniały prezent. Nie zgadzam się, że : nie ma czym, że po prostu itd... bo dech zapiera
Pozdrawiam

nietylkoSZALenstwo pisze...

oniemiałam, to jest prawdziwe mistrzostwo ;)))! Ty to masz cierpliwośc i paluszki, zazdroszczę! szczęśliwej podróży ;)))

Anka pisze...

Śliczna serweta!

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Śliczności!Szerokiej drogi :)

woalka pisze...

Lacrima, jesteś dla mnie niedoścignionym wzorem w tworzeniu bajecznych serwet na drutach. Niedoścignionym przez nikogo mi znanego, bo o sobie samej nawet nie wspomnę - nie zrobiłam w życiu ani jednej ;)

Jaddis pisze...

Serwety boskie-jak zwykle.Podoba mi sie ten pomaranczowy kolor.Ale zasmucilas mnie.Na dlugo jedziesz?A co z córeczka?Przywozisz ja?

makramka pisze...

Po prostu piękne i nie umiem się zdecydować, która ładniejsza chyba warto mieć je w obu kolorach

malaala pisze...

To Twoje po prostu mnie rozwala!!!!Dla mnie to nie jest po prostu kolejna serweta Tylko kolejne ARCYDZIEŁO!!!a NAWET DWA!!!!CUDNE NAPATRZEĆ SIĘ NIE MOŻNA!!!!:)

lamika88 pisze...

Przepiękna serwetka:-)

Anna pisze...

Przepiękne serwety

Violetta pisze...

cudna serweta :)
Marzenko spokojnej podróży:))

violaslomka pisze...

Bardzo ładna jeszcze takiej nie widziałam

alex pisze...

Przepiękne serwety, a ta w pomarańczowym kolorze - cudo! Pozdrawiam!

Janeczkowo pisze...

A ja tam kocham Twoje druciane serwety i koniec. To jest po prostu mistrzostwo świata. Pozdrawiam serdecznie:)

artesanka pisze...

Szokująco cudne, podziwiam cierpliwość.
...pozdrawiam...

Jasmin pisze...

Rozpisywać się to ty nie musisz , wystarczy że dostarczasz mi dużo pozytywnych odczuć, serwety są tak piękne że bez słowa twojego mogę je oglądać cały czas.

MADLINE pisze...

Może to i kolejna drutowa serweta ale jaka cudna.

Unknown pisze...

Witam po długiej przerwie. Serwetki nieziemskie. Na drutkach jeszcze nie próbowałam ale może się teraz skuszę.

ogrodniczka pisze...

Piękne są te serwety ,serwetki i serweteczki:)
Pozdrawiam.

Rose pisze...

Cudne! ;)

Biała Korona pisze...

Wspaniałe te tulipany - cudowne są!

Iwona pisze...

prześliczna

agawu pisze...

Pięknie się prezentuje w obu kolorach :)

Kasia pisze...

"Bardzo prosty wzór" uśmiałam się :D dla mnie to nie do ogarnięcia :)) ja tam umiem na drutach prawe i lewe oczka, NIC ponadto więc dla mnie to czarna magia :)

Maja71 pisze...

Życzę Ci więc bon voyage i miłego pobytu w kraju.
A serwety-obie-przecudne
Serdecznie Cię pozdrawiam
Maja

anust pisze...

Cudne te serwety:)

Antosia pisze...

Tak jak wszystkie Twoje serwety ta również bardzo cieszy oko. Jest poprostu bardzo ładna.

poplątany świat pisze...

Tych serwet na drutach Ci zazdroszczę, mi one po prostu nie wychodzą... ehhh... marzenie...

u Alojka pisze...

co sie naogladalam, to sie naogladalam, wszystko bez wyjatku piekne!!! Pozdrawiam.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena