Jak dobrze jest mieć siostrę .
Jakiś czas temu, jak dostałam ogłupienia w dzierganiu maleństw poprosiłam siostrę o zakup jakiejś gazety z wzorami.
Bardziej chodziło mi o rozmiary bo w tym problem mam okrutny nie ma na kogo przymierzyć.
W zeszłym tygodniu dostałam na maila kilka fotek.
Siostra zadowolona z siebie oznajmiła, że wypad do empiku okazał się sukcesem i że kilka maleństw to nawet jej się podoba. 
W tak zwanym między czasie zakupiłam 2 motki cudnie cieniowanej 100% wełny merino jakiejś norweskiej firmy.
Robi się wspaniale a i układ melanżu jest śliczny.



Absolutnie zakochałam się w tym cacuszku.
Mam nadzieję , że podzielacie moją opinię.


Wzór do tego sweterka będę na pewno wykorzystywała wielokrotnie jest świetny.

Wzór z Sandry Special może jest jeszcze w kioskach.



Ja oczywiście zaczęłam swój sweter na okrągłych drutach od dołu nie lubię szwów w maleńkich sweterkach.
 Robiłam na prosto i rękawy nabrałam od góry od razu do swetra dzięki temu świetnie się rozciąga i  znowu brak szwów.
Na ramionach jest na zakładkę jakoś mnie nie przekonuje ta dziura na głowę.



Dałam tam 2 tasiemki i dodałam kwiatka.
Wszystkie falbanki obdziergałam szydełkiem kontrastowym kolorem dla ładniejszego widoku i mniejszego zwijania się falbanek.

13 komentarze:

Anonimowy pisze...

nooooo widzisz a Ty tak na mnie marudzisz :)) sweterek cacy i oczywiście fajne Twoje dodatki :))masz moje uznanie i gratulacje i do zobaczenia siorka za tydzień :*

cyrylla pisze...

Tak jak napisałaś: cacuszko ! Bardzo dziewczęcy wręcz kobiecy :-)
A jaki jest rozmiar tego sweterka ?

jacek wilczek pisze...

a "ten tego" planujesz koleżanko jakiś "wsadzik" do tego cacuszka ? ;)

--
jacek

Lucyna pisze...

Piękny! Aż szkoda, że nie mam jakiejś małej dziewczynki, bo chętnie wydziergałabym coś takiego. Pozdrawiam.

Marzanna pisze...

Śliczny! Świetny dla małej elegantki! Pozdrawiam Marzanna

Zula pisze...

Słodziak :))

Antonina pisze...

Jest rzeczywiście uroczy.

tina pisze...

Uroczy.Taki słodziaczkek.I ten pieńkny cukierkowy róż.Super!

reni pisze...

piękny swererek ,pozdrawiam

Anonimowy pisze...

W pierwszej chwili zdziwiłam się, że nie ma Ciebie w środku tego cacuszka ;) dopiero potem zauważyłam, że ten słodziaczek to dla maluszka, śliczny :)))
elkaj

bean pisze...

Śliczniutki sweterek, kolorek taki landrynkowy, że tylko schrupać :D
Uwielbiam dzieci ubrane w takie wesołe kolorki!!!!!

artesanka pisze...

Dołączam się do zachwytów. Pomyślę o takim, oczywiście dla najmłodszej siostrzenicy.

MADLINE pisze...

Jestem szczęśliwą posiadaczką ośmiomięsiecznej elegantki, więc myślę, że go wkrótce wezmę na tapetę :) Piękna robota.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena