To moja wersja szydełkowej chusty Secret Paths Sjal.
Wzór do pobrania za darmo na stronie projektantki.
https://mijocrochet.wordpress.com/2016/11/23/secret-paths-sjal-shawl/
Czemu na drutach ? 
Bo panicznie się bałam ze zabraknie mi  " kokonka".
Miałam tylko 1000m 3 nitkowego a te "popcorny" są włóczko żerne.
Tak wiec gdy zobaczyłam ze na grupie dziergamy chusty razem jedna z dziewczyn zaczęła robić ja drutach wiedziałam ze to coś dla mnie. 





Powiem tak "popcornów" mam po kokardki.
To klasyczne "popcorny" nabranie 5 oczek i przerobione 5x raz na prawej raz na lewej.
 Jest ich 300 na drutach i 95 na szydełku. 


Mordęga ale efekt końcowy jest kapitalny. 


Kolor Just in Time
 



Do następnego wpisu Lacrima :)

16 komentarze:

Iwona pisze...

Efekt jest rzeczywiście kapitalny - gratuluję i pozdrawiam.

Avrea pisze...

śliczna

Jadwiga Król pisze...

Przepiękna jest ta chusta:)Pozdrawiam

Anna pisze...

cudna nie wiedziałam że na drutach tez można :)))

Kasia N. pisze...

Piękna chusta

Olaboga pisze...

Wow, byłam pewna, że to szydełko! świetnie wygląda, a sam kokonem ma śliczne kolory ;)

Nitki A nitki pisze...

Piękna! !!!!!!!

Basia Nolberczak pisze...

To się namachałaś trochę ale było warto:) Bardzo mi się podoba:) pozdrawiam

Qra Domowa pisze...

ale piękne kolorki:))

Marille pisze...

Chusta jest po prostu prześliczna. Zachęciłaś mnie. I choć na drutach sie nie podejmuję, to chociaż szydełkiem spróbuję.
Pozdrawiam serdecznie :)

Small Megi pisze...

Śliczna chusta i śliczny kolor. Pozdrawiam

szwaczka z Portugalii pisze...

Piękna w swej prostocie.Kusząca,ale boję się na nią bardziej spoglądać... bo mam trzy zaczęte, Jednej na pewno nie skończę. Ale pozostałe powinnam. Zanim coś następnego większego niż czapka dla misia wyląduje u mnie na drutach.

Unknown pisze...

Chusta jest przepiękna, kolory też są piękne :)

UTKANE Z PASJI pisze...

Chusta piękna, ja popcornem robiłam tylko 1 bluzeczkę:)) a w ostatnim poście miałam zamieścić swoje robótki i znów zapomniałam:( Pozdrawiam:)

made by ula pisze...

Piekna chusta! Podziwiam Ci Ci te popcorny :) A i kolor jest niesamowity

Renik pisze...

Chusta wygląda cudnie! Piękne kolory i wykonanie.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena