Jak wiecie zawsze podaje źródło pochodzenia moich prac jeśli oczywiście nie sa to moje pomysły.
Tym razem nie mam pojęcia gdzie w sieci zostało znalezione to zdjęcie.


Ale musiałam zrobić podobne dzwonki.

Oczywiście moje różnią sie od oryginału.

A to juz moje.




Punktem wyjscia był ten schemat kwiatka zrobiony 4 x

Reszta to styropianowy dzwonek , upiete na nim kwiatki inwencja własna.




Może ktoś to pojmie ? :)

Jeśli znacie adres osoby , która to zrobiła bardzo proszę o 

informacje. 

Buziaki Lacrima

7 komentarze:

unikatart.eu pisze...

dzwoneczek cudny... cudniejszy:)))

Beva pisze...

Prześliczny dzwoneczek :)

BEATA-BECIA pisze...

Przepiękne dzwonki :) Jak ktoś będzie chciał to pojmie o co chodzi :):)

Susan pisze...

Piękny i bardzo pracochłonny :)

Aguska31 pisze...

Cuuudny dzwoneczek :)))) Jak juz wkoooncu sie odwaze zrobic bombke ,to wroce do Ciebie po schemacik na dzwoneczek,Cuuudowny jest :))) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

Lacrima pisze...

Jak juz uda sie komus zrobic to prosze podeslac link do siebie a ja umieszcze tutaj zdjecie :)

Avrea pisze...

śliczne są !

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena