W zeszlym tygodniu postanowilam odpoczac od bieli i wzielam na szydelko co kolorowego.
Biala i czerwona bawelne oraz zielona muline z braku bawelny w tym kolorze :)
Do tego plastikowe zakretki z butelek.
Oto efekt.



W kwadracie 

W kole 

I dwa razem

Na zdjeciach troszke kiepsko widac ale kazda zawieszka sklada sie z 2 czesci polaczonych razem , w srodku jest zakretka aby uzyskac wypukla forme.
I jak sie Wam podoba?

A na konec cos co tez skonczylam w zeszlym tygodniu.
Kolejna czapka z szalikiem na akcje charytatywna.
Nie ma jeszcze bialych guzikow.




A co teraz robie?
Krochmale upinam dziergam jak Wy przygotowuje sie do swiat.
Pozdrawiam Lacrima

14 komentarze:

Unknown pisze...

ludowe zawieszki są prześliczne!!!!

barbaratoja pisze...

Podpowiedziałaś dziś dwa świetne rozwiązania - mulina ( mam jej sporo) zamiast bawełny i nakrętka, by uwypuklić pracę ;-)
Chętnie skorzystam!

Lacrima pisze...

Eliza sama nie wiem co mnie naszlo ale mi tez sie bardzo podobaja :)
Barbaratoja ja juz kiedys robilam z muliny kwiatki na szydelku. Ale wtedy dzielilam ja na polowe bo byla za gruba. Do tych zawieszek jest nie dzielona. Dzieki dibrym ludzia mam est w ilosciach absurdalnych , jest stara i raczej nie bede z niej wyszywac a szkoda mi bylo wyrzucic .Milego dziergania.

Iwona pisze...

Czapka z szalikiem są przepiękne.

ystin pisze...

zawieszki są prześliczne!! pozdrawiam serdecznie

Irena pisze...

Bardzo pomysłowe zawieszki a komplecik zimowy śliczny!
Pozdrawiam serdecznie:)

renczi pisze...

Ciekawe rozwiązania :) Czapka w moim ulubionym niebieskim kolorze, nie może się nie podobać :)

Lacrima pisze...

renczi :( to pistacja nie niebieski tylko moje zdjecia sa do bani :)
Irenka robie kolejne zawieszki ale z zupelnie innej bajki :)
Dziekuje za mile slowa Lacrima

dom Klary pisze...

Pije dobrą kawę i podziwiam piękne prace, czego chcieć więcej.... Zawieszki wyglądają jak małe kapelusiki, fajne.
Pozdrawiam http://domklary.com/

Iwona pisze...

Czapka z szalikiem bardzo mi się podoba. Zawieszki ciekawe, takie maleństwa trudno trzymać w reku, a co dopiero szydełkować, zmieniając kolory, podziwiam i pozdrawiam.

Alicja pisze...

Zawieszki sa swietne i moim zdaniem nadaja sie na choinke do zawieszenia.Komplecik niebieski ladny, taki delikatny.)

Unknown pisze...

Cudne zawieszki :-) Miałaś rewelacyjny pomysł z włożeniem zakrętek do środka.
Komplet na zimę wspaniały.
Pozdrawiam serdecznie.

Unknown pisze...

Te zawieszki są super jesli mogę skorzystać z tego pomysłu pani to tez spróbuję zrobic😍

Lacrima pisze...

bernadeta zawadzka oczywiscie ze mozesz :) Milo mi bedzie jak podasz link do inspiracji . I bardzo chetnie umiescze Twoja wersje u siebie :)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena