Ptaszki już ćwierkały o wiośnie a tutaj katastrofa.
 
 
 
 
Dlatego zamiast nowych poduszek, których nie mam jak sfotografować kolejna serweta na drutach.
 
 
Bardzo długo szukałam do niej wzoru.
Miałam, ale jak to bywa w koszmarnej jakości.
Jednak udało się i oto efekt " dziurawej" serwety.
Nie polecam początkującym można oszaleć przy jej wykonaniu.
Najgorsze jest wykonanie 21 oczek z 3 narzutów i uwierzcie mi takie dziury wychodzą .
Płakałam i nakładałam...
Jak dacie więcej oczek to będą za duże:)
Oczywiście nikogo nie zniechęcam :)
 
 
Moja jest średnich rozmiarów na pewno nie nadaje się do koszyczka .
Mam 2 wersje tego wzoru jedna wydrukowana rożni się ilością rzędów jak i wielkością bo ma 22 cm.
Moja jest znacznie większa ale ma tylko  3 rzędy więcej
To wynik użycia grubszej nitki i drutów.
 
Wzór KLIK
 
Mam nadzieje, że śnieg sobie odpuści i będę miała jak zrobić zdjęcia wiosennych poduszek.
Mniej zimowego tygodnia dla wszystkich Lacrima.
 

23 komentarze:

Villa Ringberg pisze...

Piekan :-) . A ja glupia w sobote przycielam kilka krzakow na dzialce, ciekawam czy nie wymarzna :-(

Janeczkowo pisze...

Prześliczna i ten kolor!! Ach.. Pozdrawiam:)

Anagram - Dorka_bz® pisze...

Kolor mnie zachwycił, wykonanie także, spróbuję się z tym wzorem zmierzyć, pozdrawiam.

Anka pisze...

Cudna i kolor piękny!!!!

MonikaS pisze...

O! Matko i córko ty moja :) Jest piękna, cudowna:)
Nie odważyłam się jeszcze, zrobić choćby maleńkiej serwetki:(
Chyba wolę podziwiać te gotowe ;)
Pozdrawiam :D

Aurelia pisze...

Dobrze,że już jesteś.:)
Oczywiście serweta cudna.
Z tym rozmiarem do koszyczka zawsze problem.
Dlatego ja zrobiłam sobie 3, nieduże, serwetki z wzoru który mi się podobał.
Serdecznie pozdrawiam.

Irena pisze...

Serweta śliczna.
A z tą zimą na wiosnę to tak trochę nie na czasie:( U mnie chłodno ale słonecznie.
Pozdrawiam wiosennie:)

Włóczki Warmii pisze...

Ale ładna - taka delikatna
pozdrawiam ciepło
www.wloczkiwarmii.pl

Unknown pisze...

Wspaniała serweta :-) Zachwycający wzór i doskonały kolor.
Pozdrawiam serdecznie.

Anula3333 pisze...

Serweta z "dziurami" fajnie się prezentuje. Pozdrawiam!

Basia Nolberczak pisze...

Ja mam wzór z użyciem takich dziur ale nie wiedziałam jak to zrobić i na razie leży:) A ta serwera jest bardzo ładna choć w sumie prosta:) pozdrawiam

Nitki A nitki pisze...

Cudna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pozdrawiam serdecznie:)

Maria i Ola pisze...

Nie tęsknię za śniegiem. Dobrze, że u nas już go nie ma.
Serweta rewelacyjna :)

Robótki Marleny pisze...

Dziury dziurami Marzenko ale za to jaki efekt !!!
Piękna i kolor nieziemski :)
Pozdrawiam, Marlena

Renik pisze...

Piękna, pomimo że taka dziurawa. ;-) Ale właśnie w tym jej urok.

Gosia pisze...

Jest cudna,jak wszystkie zresztą serwety które wydziergałaś.Pozdrawiam.

Katarzyna Ka pisze...

Prześliczna!!!Wzór jest piękny...ale nawet nie będę próbować:)

Doti pisze...

Prawdziwa perełka:) Pozdrawiam!

Kasia pisze...

jest cudowna i mimo wszystko chyba warta ciężkiego dłubania tych oczek i dziur ;)
pozdrawiam!

Villaewa77 pisze...

Serwetka przesliczna a pogoda napewno szybko sie poprawi. Pozdrawiam

Villaewa77 pisze...

Serwetka przesliczna a pogoda napewno szybko sie poprawi. Pozdrawiam

Jolanta R pisze...

PIĘKNA SERWETKA. WSPANIAŁYCH , WIOSENNYCH ŚWIĄT WIELKANOCNYCH ZYCZĘ .

Ti-Tinka pisze...

Rewelacyjny wzór i prześliczny kolor ;)

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena