Pobyt w kraju ciągle trwa ale dzięki cudownym znajomym
 i rodzinie jest tak fantastyczny, że chciała bym by trwał nadal.
Niestety chyba jutro wracam:(

Teraz czas na wyniki Candy.
Dziewczynki jest mały problem.
 Na samym początku wtedy gdy tak dużo osób się zapisuje  powstał bałagan numerkowy.
Myślałam, że udało mi się nad nim zapanować ale gdzie tam...
Tak więc po wydrukowaniu nicków losowałam ręcznie.

Główna nagroda przypadła Hannah

Obiecałam w jednym z postów, jeśli liczba osób zapisanych będzie ponad 100 to dodam drugą serwetkę zrobioną na Hitrze.
Jak widzicie jest ponad 100:)
Tak więc serwetka wędruje do lejdi.ana
I jest jeszcze jedna serwetka, która jakimś cudem zawieruszyła się w moich klamotach.
Ta poleci do AW
Czekam na Wasze adresy.
Proszę o jak najszybszy kontakt inaczej będziecie zdane na wysyłkę mojego syna .... a to katastrofa bo on omija pocztę szerokim łukiem...

Przyznaję się bez bicia iż urlop pochłonął mnie tak bardzo, że nie byłam na blogach moich nowych obserwatorów :(
Jest mi strasznie przykro z tego powodu ale nadrobię zaległości jak tylko wrócę do Oslo.
W ogóle odpoczęłam od sieci, i ku memu zdziwieniu dobrze mi z tym:)
Na polu robótkowym też coś dziergam.
Do pokazania jest wymianka z Dysiaczkiem, jak tylko dostanę wiadomość że otrzymała swoją część wymianki to wkleję zdjęcia.
Całuski i jeszcze raz gratuluję zwycięzcą.
Przypominam że do wygrania już wkrótce będzie komentarz numer 9 tysięcy.
I myślę nad Candy z okazji 4!!!! rocznicy bloga a to już za kilka tygodni.
Uściski jeszcze z Polski Lacrima


31 komentarze:

Violetta pisze...

Cieszę się, że wypoczęłaś:)) i gratuluję dziewczynom :)) pozdrawiam Viola

Beata T pisze...

Fajnie że miło spędziłaś czas :)))
Gratuluję wygranym :)))

aga melnik pisze...

Dobrze Cię rozumiem!Ale na szczęście wszystkie tak mamy! Wypoczynek najważniejszy! By móc później blogować, pisać, obserwować!
Marzenko! Dzięki piękne za zabawę! Gratulacje dla wszystkich dziewczyn! Cudowne nagrody! Buziaki! aga

Robótki Marleny pisze...

No cóż, może następnym razem szczęście mi dopisze, gratuluję zwyciężczyniom:)
Wspaniale, że odpoczęłaś. Dalszych przyjemności życzę:)
Pozdrawiam, Marlena

Jaddis pisze...

Jak tylko wrocisz do Oslo to sie pakuj bo czekam na Was! Wiesz gdzie;)I nie zapomnij o mojej kielbasie:)
A szczesciarom wyzej wymienionym gratuluje!

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

GRATULACJE!!!
A będę sobie musiała sama wydziergać ;)Pozdrawiam serdecznie Lacrimo :)

Myszelka pisze...

Urlop wspaniały. I gratuluję wygranym :-) Zapraszam do mnie

kasia0210 pisze...

gratuluję dziewczynom
cieszę się, że wypoczęłaś
szybko pokazuj co tam wydziergałaś

Małgorzata pisze...

gratulacje dla Zwycięzców:)

lejdi.ana pisze...

ojej!!!! nie mogę uwierzyć własnym oczom...ta cudna serweta będzie MOJA!!!!!!
Dziękuję Ci Marzenko z całego mojego serduszka:))) jestem przeszczęśliwa...hura...hura...hura!!!!!
piękny początek sierpnia:)))
Dziękuję!!!

Jolcia pisze...

A najgorsze, niewybaczalne wręcz, że nie byłaś na naszym spotkaniu w Decokrecajach! O!
Ściskam :)

Joanna pisze...

wow... jak długo juz jesteś w swiecie blogowym !
gratuluję losowankom;
fajnie, że wypoczęłaś ... ale czekam na foty z Twoimi nowościami

Ewa pisze...

Gratuluję wygranej - dzięki za zabawę :) ewa

Alicja pisze...

Gratuluje dla wygranych i zycze Ci kolejnych owocnych lat blogowania.)

Izzy pisze...

Gratuluje dziewczyny.

Ola pisze...

Gratulacje dla wygranych :-)
Myśl nad kolejnym, bo w tym już na pewno wezmę udział, hihihi

ToTylkoJa pisze...

Gratulacje dla zwyciężczyń:))

Pozdrawiam serdecznie:))

Qra Domowa pisze...

dziękuje za zabawe:))

Aldona pisze...

Gratuluję i dziękuję za zabawę :)

Margott pisze...

Troche Ci zazdroszcze tej Polski Kochana ale nie w sensie zlosliwym:-)) Nalezy Ci sie !
Buziaki sle!!!

mała sztuka pisze...

gratuluje cieplutko

Joanna pisze...

Gratuluję, dziękuję za miła zabawę :)
Pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Gratuluję wylosowanym;-)))

aniam1009 pisze...

Gratulacje dla wygranych :)))

Silvanis pisze...

Gratuluję zwyciężczynią i zapraszam na moją rozdawajkę.

alex pisze...

Gratuluję!
I muszę wreszcie zdać sprawozdanie jak się mniewają krzaczki! Otóż zasadziłam ziarenka, ale w różnych ziemiach - sklepowej do ogrodów, mojej ogródkowej i pożądej z kompostnika i na tą chwilę mam 3 ok 7 cm roślinki, które mają już 4 listki i 2 krzaczki się wykluwają dopiero. A jaka ziemia najlepsza - tego jeszcze nie wiem - te trzy są każde w innej ziemi, a teraz te dwa w sklepowej i mojej zwykłej. ZObaczymy co będzie dalej, będę cierpliwie czekać, aż coś się wykluje w pozostałych doniczkach. Pozdrawiam serdecznie!

MADLINE pisze...

Serdeczne gratulację dla dziewczyn :)

toskaniau pisze...

gratuluje wszystkim...:)pozdrawiam, Ula

kajkosz pisze...

Gratulacje:)

Daniela pisze...

Gratuluję dziewczynom! Dziękuje za zabawę!

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

O matko kochana!!!! Ja!!! Dziękuję za główną nagrodę!!!! Nie wierzę!!! Pierwszy raz w życiu wygrałam Candy!!!!Hurrrraaaaa:-)))

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena