Chyba rozum mi odjęło jak wybrałam ten wzór...
Nie żeby mi się nie podobał, bo jestem jego miłośniczką od kilku lat.
Chodzi o pogodę jak tak dalej będzie to w tym roku jej nie założę:(


Wzór wygląda świetnie tylko gdy nitka jest bardzo gruba.
Nie polecam zamian na cieńszą bo cały efekt zniknie.
Mam nadzieję że Wam też podoba się ten ażur.


Mojej siostrze spodobał się już kilka lat temu i zabrała mi taką sama w fioletach.


Obie wersje są zrobione bez szwów.
Robiłam od dołu a potem rękawy dołączyłam do wykroju pach i robiąc je od góry.
 Co pewien czas zwężałam żeby nie były za szerokie.


Znacie mnie, jeśli tylko można coś zrobić bez szwów to ja na pewno tak zrobię:)
Opis

Aniu nie wiem czy pojmiesz coś z tych zdjęć ale mam nadzieję.
Jeśli nie to pisz na gg będę tak długo tłumaczyć aż pojmiesz:):):)
Na razie nie przejmuj się i dziergaj. 
Tutaj zdjęcie jak łączyłam rękaw z bluzką.

A tutaj jak zmniejszałam rękaw


 
Na koniec słówko do miłośniczek mojej niciarki.
Norwegowie są troszkę dziwni.
Osobiście wydaje mi się że zachłysnęli się dobrobytem traktując takie cuda jako staroć.
Mam jeszcze kilka skarbów ale pokażę je za jakiś czas:) 

Rozpiska nici
HiMALAYA MERCAN
100g-260m
Poszło 2 motki
2x 260m=520m
Razem 14,625 km

34 komentarze:

aureliamyszkaszara pisze...

wzór prosty i piękny :)
warto skusić się na wykonanie takiego cudeńka :)
pozdrawiam :-]

Anonimowy pisze...

Elegancko - patriotycznie ;-), bardzo ładnie prezentuje się ten ażur
Podziwiam

Iwona pisze...

nic Ci nie odjęło ,wyglądają obie pięknie i śmiało możesz nosić jako dodatek do bluzki lub cienkiego golfa

tkaitka pisze...

Powiedziałabym, że się bardzo pięknie zamotujesz w niteczki. Oko cieszysz, że hej,hej ,hej!!!

Anka pisze...

Piękne obie.Proszę napisz jak się robi te rękawy od góry bo drutami wiem ale szydełkiem nie mam zielonego pojęcia.Pozdrawiam

Bernadetta pisze...

Świetny dziurawiec Ci wyszedł :)

*gooocha* pisze...

Super jest!

olllq pisze...

Śliczny !
Można go nosić bez względu na pogodę , wszystko zależy od tego co założysz pod spód :)

Lacrima pisze...

Janola podkoszulka i korale sa różowe ale mój aparat zinogrował te barwy...
aureliamyszkaszara ja uwielbiam takie proste wzory.
iwona150 ale ja chcę to nosić bez golfa juz prawie czerwiec a ja palę w kominku....
Anka po zrobieniu przodu i tyłu łączyłam je od razu na razu na ramionach. Pod pachami miałam już połączone bo robiłam na okrągło od dołu.
Teraz zaczynając od dołu pachy zaczynam robic 1 element wzoru potem opuszczam 4 oczka (jedno przęsełko) i w kolejne wbijam znowu wzór. Jesli mi się uda zrobię zdjęcie może lepeij będzie widzoczne.
Bernadetta córci z okazji dnia dziecka machnij taki alebo sobie na wieczorne wyjście z mężem:)
Dziewczynki ten wzór dzięki prostocie , grubiej nitce i szydełku robi sie piorunem:)

2owieczki pisze...

Śliczna. Pozdrawiam.

ROMA pisze...

Fajny i prosty wzór- chyba sobie coś takiego wydziergam. Ładnie się prezentuje.

Igraszki z włóczką pisze...

pierwsza praca na szydełku, która mi się podoba......śliczna bluzeczka, pozdrawiam

Pandora pisze...

bluzka fantastyczna i wzorek faktycznie bardzo ciekawy

Anka pisze...

Dziękuję że mi trochę uświadomiłaś,ale jeśli możesz to pokaż mi to jakoś obrazkowo,bo ja zaczęłam już robić sweterek.Pozdrawiam

Anna pisze...

szybko łatwo i pięknie to coś co lubię :)
a okazja do założenia pewnie się znajdzie przecież lato przed Tobą :)

Anonimowy pisze...

Ależ pięknie zrobiona cudna nie mogę zamieszczać komentarzy wchodzi komentarz pod anonimowy molcia-kordonek pozdrawia

Maja71 pisze...

No to ja już nie mogę się doczekac tych Twoich "skarbów" :-))) Jeśli są tak piękne,jak Twoja niciarka,której Ci ogromnie zazdroszczę,to ho ho :-))) A bluzeczka piękna -chyba biała bardziej mi się podoba...Serdecznie Cię pozdrawiam i zyczę miłego tygodnia, Maja

GROSZKI w PASKI pisze...

Bardzo ładna tunika.Wyobrażam ją sobie w pięknym kolorku oliwkowym.Pozdrawiam:)

Unknown pisze...

Mam pomysł, przyjeżdżaj do Polic u nas ciepełko :) 26 stopni. Co tam w zimnej Norwegi bedziesz siedzieć. Całuski Magda

Lacrima pisze...

Anka wstawiłam zdjęcia mam nadzieję że teraz wszystko Ci sie rozjaśni.
Anna niby mam bys strasznie ciepło latem ale jakoś nie wierzę w to:(
molcia-kordonek ostatnio coś niedobrego dzieje się z blogerem...
Jolcia oliwkaowy to Twój kolor:)
Madzia ja nawet myślałam żeby skoczyć do ciepłych krajów...miałam na mysli Polskę:)

Atena pisze...

Piekny wzorek, ja zawsze ogladam Twoje prace z szeroko otwartymi oczyma, to z wrazenia;)
Buzka

malaala pisze...

No ciekawa taka siateczka!!!Dobrze wygląda z tą koszulka w żywym kolorze, bo wzór jest wtedy dobrze wyeksponowany na ciemnym tle :)

Aga T. pisze...

Obie są śliczne, ale ta biała tuniczka to juz po prostu bomba!!!! Chyba ten kolorek pasuje do takiego wzorku:)) No i znów, podobnie jak firanke, muszę odgapić:)) Pozdrawiam cieplutko!!!

Violetta pisze...

cudna, cudna bluzeczka :) ja też kombinuję jak mogę żeby szydełkowe bluzeczki robić bez szwów :))

Anonimowy pisze...

Fantazja.Pozdrawiam Izzy

Anonimowy pisze...

śliczna bluzeczka wpadłam w zachwyt i chęć zrobienia takiej tylko brakuje wzoru rękawa a ja nie lubię kombinować bez wzoru będę musiała

reni pisze...

świetna!

grahasil pisze...

Fantastyczna bluzeczka.Gdybym była młodsza pokusiłabym się na taki ażurek.

TUE_ pisze...

Jestem pewna że uda ci się w niej wystąpić i to nie raz ..jest cudna ..prosty wzór a tak urokliwy, zachwyciły mnie tez firanki ..tylko wzdycham z zachwytu..istne arcydziała ..gratuluje ..
www.szydelkowekoronki.blog.onet.pl

evejank.blogspot.com pisze...

Super ta bluzeczka. Na pewno założysz, bo już jest ciepło

jagodowa pisze...

piękna jest... Ten wzór już jakiś czas temu wpadł mi w oko. M.in. dla bluzeczki robionej tym właśnie wzorkiem nauczyłąm się robić na szydełku, i, o ironio, jeszcze jej nie zrobiłam...

Renata pisze...

Marzenko jak zwykle pięknie .

MADLINE pisze...

Widziałam już ten wzór na innych blogach i mnie ujmuje, mam go chyba tez w jakiej ksiazce bo ogolnie wydaje mi sie znany.
PS. czekam na odsłone kolejnych skarbów.

Szydełkowe czary-mary pisze...

Kapitalna

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena