Post, w którym zebrałam przepisy sprawdzone jak i te które może kiedyś wypróbuję :) 
Zaczynamy od zbiorów.
Nie muszę pisać ze potrzebujemy stanowisko czyste, daleko od dróg.


Te konkretne 500 sztuk potrzebowałam na syrop z mniszka. 

 Przepis KLIK

Wyszło 5 małych słoiczków.  
Akurat dla nas na rok :)

Teraz coś dla dorosłych.
Nalewka z mniszka. 

Przepis KLIK


Masa przepisów różnych  KLIK

Kapary z mniszka 
Przepis z książki  








Nalewka z korzenia mniszka KLIK

Ocet z mniszka  KLIK


Jajecznica z pąków mniszka KLIK




Pewnie jest jeszcze więcej przepisów.
Chętnie poznam Wasze najlepiej sprawdzone. 
Pozdrawiam Lacrima

7 komentarze:

Basia Nolberczak pisze...

My robimy z 300 kwiatków syrop i nam starcza a do tego polecam syrop z czubków sosny:) pozdrawiam

Lacrima pisze...

Basiu oczywiscie syrop nastawiony i nalewka z rabarbaru tez :) A co kilka dni ścinam szczaw.

Joanna pisze...

w ubiegłym roku nie robiłam bo został z lat poprzednich w tym roku znowu zrobię miodzik :)
szczerze mówiąc nie liczę kwiatów... im więcej tym solidniejszy wyciąg
pozdrawiam :)

Alicja pisze...

Dzieki wielkie za te wszystkie przepisy..skorzystam.Pozdrawiam .)

Ewa pisze...

Tez kiedyś robiłam - pychotka chociaż coraz trudniej o czyste tereny!

Unknown pisze...

I see your blog daily, it is crispy to study.
Your blog is very useful for me & i like so much...
Thanks for sharing the good information!
winwin log in

ciapara pisze...

Marynowane kapary z mniszka robiłam i fajne wyszły ☺

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena