Kolejne łapacze snów z metalowymi elementami.
 


Jak ich nie lubić?
 

I guziczki , jeszcze mi się nie znudziły :) 





Dwa razem poleciały do nowego domu.




A tak wygląda zadowolona klientka... 




Na koniec obrus na drutach.

Kolejna z prac, która doczekała się wykończenia.
W tym wypadku krochmalu i upięcia :)
2 lata temu już robiłam tym wzorem tym razem kolor oliwkowy.
A ponieważ nie mam jak dzisiaj zrobić dobrych zdjęć to tylko jedno nowej , stare znajdziecie tutaj KLIK
 
 
Może ktoś pomoże mi upiąć , wykrochmalić podoszywać itd itp. :)

 Buziaki Lacrima

5 komentarze:

Avrea pisze...

fajniaste

barbaratoja pisze...

Cudnie wykorzystujesz metalowe elementy.

Basia Nolberczak pisze...

Nie ma sprawy bierz manatki i przyjeżdżaj;) Prace super zawsze podziwiam Twoją dokładność:) pozdrawiam

Unknown pisze...

pięknie! cudowne prace!pozdraqiam serdecznie

"Szalka" - Agnieszka pisze...

Cudowne!

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena