To taki przewrotny tytul dzisiejszego posta:)
Nic mi sie nie stalo .
To ja zrobilam znowu cos dla Leyli.
Kto zna Daniela przyszlego tatusia ten wie ze tak on jaki i przyszla mama nie sa milosnikami koloru rozowego.
I co ja biedna mam robic?
Szukac kompromisu oczywiscie.
Przez ostatnie dni powstalo kilka prac ale zaczne od tej w szarosci.
Szperajac w sieci natkneklam sie na pewne spodenki.
Wystarczyla chwila zebym wziela do reki szydelko.
Poniewaz to dla 3 miesiecznego malucha ( tak mysle) musialam dodac karczek i szeleczki zeby portki sie nie zsuwaly.


Po zrobieniu spodenek przyszedl czas na seterek.
To juz moja fantazja.
Jednak ta szarosc byla jak dla mnie troszke za szara a wiec biale tasiemki, czerwone guziczki i serduszka szydelkowe musialy znalesc sie w pracy.


Tuataj na lalce ktora ma 64 cm.


Zapomnialam o czapce.
Kazda mala dama powinna miec czapeczke:)


Praca zostala zgloszona do konkursu w sklepie internetowym
 w ktorym kupowalam bawelne do tego kompletu.
e-dziewiarka.
Kolejne dziergadelka po niedzieli.
Za oknem jest tak ciemno , ze nie ma  jak robic przyzwoitych zdjec.
Dzieczynki mam ogromna prosbe mam swietny wzor w sumie prosty na sweterek dla dziewczynki jest w pdf i ku mojej rozpaczy po angielsku.
Pomoze mi go ktos przetlumaczyc?
Nie mam jak wkleic tekstu do tlumacza...
Moze istnieje jakis sposob???
Buziaczki Lacrima

8 komentarze:

Iwona pisze...

Pierwszy raz widzę tak wymyślny sposób robienia spodenek, do tego świetny, walentynkowy żakiecik zrobiłaś. Koronkowa robota wskazuje na dziewczęce ubranko, a dodatki jeszcze to podkreślają. Każda czerwona czapeczka też będzie do kompletu pasowała. Pozdrawiam serdecznie.

Anna pisze...

taki komplecik dzięki dodatkom, równie dobrze może nosić i dziewczynka :) świetny

Jadwiga Król pisze...

Niesamowite,jakie cudowne ubranko.

Halinka pisze...

Komplecik przecudowny!!!! Pozdrawiam

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny komplecik taki kolorowy.Serdecznie pozdrawiam.

Małgorzata Nowak pisze...

Piękny komplecik taki kolorowy.Serdecznie pozdrawiam.

Elżbieta pisze...

Powodzenia w konkursie. Ubranko bajeczne.

Kasia J. pisze...

Fantastyczny szary komplet :-) Spodenki rewelacyjne :-)
Pozdrawiam serdecznie.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena