Jeśli czegoś nie pokręciłam to jest to firana numer 18:)
Wcześniejsze możecie zobaczyć tutaj.
Wzór chodził za mną od bardzo dawna.


Całość wyszła bardzo delikatna.
Ozdobiłam ją dodatkowo szklanymi dyndadełkami, które w zeszłym roku umieszczałam w "moich"gwiazdkach.


Te mniejsze ku mojej rozpaczy mają beżowe kokardki.
Niestety nie mam tak cieniutkiej wstążeczki w bieli.
Ale w sumie tylko z bardzo bliska lub na tym zdjęciu to mocno widać:)
Oczywiście moja szczęśliwa wróżka też przysiadła na tej firance.


Polecam ten wzór nawet początkującym.
Jedyny minus to rutyna cały czas dzierga się to samo bez końca.
Teraz mnie rozumiecie że bałam się odłożyć szydełko...
Ostatnie zdjęcie firanki.



Co do nagrody za komentarz to nie wiem jeszcze jaka będzie to serweta.
Jestem w trakcie upinania moich zapasów tak więc niech zostanie to niespodzianką.
Chciałam również przeprosić za brak moich odwiedzin na
Waszych blogach.
Ostatnio mam nawał zadać i po prostu brakuje mi czasu.
Obiecuję jednak solennie iż się poprawię. 
Trzymam za Was kciuki.
Buziaki Lacrima:)


Rozpiska nici
Na podstawową część firanki poszedł cały motek
Ariadna KORDONEK 30 tex x 6
100 g-525 m
Rozpoczęłam drugi motek na kolejną firankę .
Razem 24,420 km

52 komentarze:

Violinowo pisze...

Piękna firaneczka, bardzo delikatna. Pozdrawiam

Unknown pisze...

Cudna...
A jednak w prostocie siła :-) Bo mimo tego, że wzór prosty, to firana wyszła przecudna :-) A jeszcze na dodatek te cudne dyndadełka... CUDO !
Pozdrawiam serdecznie.

vipek pisze...

Może i nudno się dziubało. Jednak efekt jest.
Z klasa wisi na tym oknie:)
I te dyndadła:):):)

barbaratoja pisze...

Bardzo mi się podoba. Lubię wzór robiony właśnie w poprzek okna tzn na szerokość.

annakatarzyna pisze...

Cacuszko! :)

Joanna pisze...

Cudna firanka, a dyndadełka dodają jej uroku :)
Pozdrawiam

Jaddis pisze...

No teraz to dalas czadu!Az nie wiem co dalej pisac.

Joanna pisze...

Cudna firana!

Iwona pisze...

Firaneczka bajkowa, zwłaszcza wykończenia precyzyjne, chyba się przy nich dobrze bawiłaś, bo inaczej cierpliwości by nie starczyło. Niewiele kordonka na nią wyszło, wzór rzeczywiście godny polecenia.Pozdrawiam.

Montownia Ody pisze...

Firanka przecudnej urody :)

Violetta pisze...

O jak pięknie wygląda ta firnaka i te ozdóbki wprost rewelacyjne połączenie:))) Pozdrawiam serdecznie Viola

Anonimowy pisze...

Firaneczka śliczna ! Wprowadziłaś mnie w podróż sentymentalną bo w 1976 r tym wzorem właśnie wydziergałyśmy z moją mamusią dwie ogromne firany (2,5 x 4m)przez okres zimowy .Do dzisiaj pamiętam te ogromne ramy do ich napinania.Może powtórzę ten wyczyn w mniejszym rozmiarze w tym roku ? Pozdrawiam ze słonecznego Wałbrzycha - elaR

Anonimowy pisze...

PRZEPIEKNA TA FIRANECZKA NA BOGATO :)

Aga pisze...

Firanka jest bajeczna. Wzór prosty owszem ale wygląda wyjątkowo okazale.

Anka pisze...

Prześliczna!!!!

alex pisze...

Ale piękna firana i te dyndadełka - slicznie! A jak dla mnie największym plusem jest to, że robi się ją od boku - zawsze mam problem z wymierzeniem szerokości... Kusząca propozycja :) Pozdrawiam!

Lacrima pisze...

Nowłasnie mnie strasznie zauoryczyły te kółeczka które wychodzą podczas pracy nad firanką.
Robi się jąpo długości a więc nie można się pomylić z rozmiarem.
Najtrudniejszy był 1 rząd a potemjuż poszło:)
elaR rozmiar Waszych firan mnie powalił.
Ta ma 1m szerokości i 67cm długości tobardziej zazdroska niż firanka.
Chyba z godzinę przyszywałam te dyndadełka do kokardek. Jednak do firany są one dopięte.Po praniu pewnie by i tak odpadły...
Bardzo dziękuję za miłe słowa Lacrima

agawu pisze...

Przepiękna! Delikatny wzorek i szkiełka, które dopełniają całość.

Aurelia pisze...

Poprostu szczękę, zbieram z podłogi. Nie moge się opanować,aby na nią nie patrzeć !!!

Basia Nolberczak pisze...

ten wzór jest bardzo fajny widziałam wykonany szal tym wzorem i też bardzo ładnie się prezentuje a firanka cudo!! pozdrawiam Basia

Galeria zamka pisze...

Wzdycham... przepiękna, a z tymi kryształkami po prostu bajka!
Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :-)

Elżbieta pisze...

Bajeczna firana, prześliczna i jak pięknie ozdobiona błyskotkami.
Pozdrawiam serdecznie.

Jadzia pisze...

Piękna firanka. Od dawna podziwiam Twoje wyroby.Sama raczej robię na drutach. Mam taką malutką prośbę, Jeśli nie sprawi Ci to kłopotu to powiedz mi jak łączysz nitki robiąc wielokolorowe , szydełkowe kwadraty? Wiązać i potem chować tyle nitek to prawie syzyfowa praca. Mam ochotę zrobić coś z takich kwadratów . I widzę w tym problem. Pozdrawiam serdecznie.

Apuni pisze...

Firana jak dla mnie bajeczna, po prostu istne cudeńko!!!

lejdi.ana pisze...

Cudna firaneczka!
a te szklane dyndadełka baaaaardzo mi się podobają :-)))

Antosia pisze...

Co tu mówić, znów piękna robota. A te łezki dodają dodatkowego charakteru.

celinum pisze...

nic tylko się nabawię kompleksów wchodząc na Twojego bloga....z każdym Twoim postem jestem bliżej zaprzyjaźnienia się z szydełkiem:D.

persjanka pisze...

bardzo mi sie podoba..pozdrawiam ania

Aurelia pisze...

Cały czas chodzi mi po głowie...
Lacrimo blokowałaś te kółka na jakiś szklankach.
Chyba bardzo trudno uzyskać taki kształt.
Gorąco pozdrawiam:)

Lacrima pisze...

modesty faktycznie kiedyś widziałam wzór tym szalem:)
Jadziu niestey jedyny sposób to zakańczanie nitek. Cgyba że w co 2 rzędzie dasz ten sam kolor to można go przeciągać na kolejny rząd.
lejdi.ana to pozostałości po żyrandolu jaki przytargał mi z budowy Piotr w zeszłym roku.
celinum miło mi:)
Aurelio upinałam na "oko" jestem zbyt leniwa na jakieś szklanki:)
Buziole Lacrima

Donia pisze...

Cudna firaneczka.Pozdrawiam

przyjemnezpozytecznym.blogspot.com pisze...

Cudna,cudna i jeszcze raz cudna!

magnolia pisze...

przecudna firan i te krysztalki jak kropelki wody slicznie ja dekoruja ,pozdrawiam serdecznie magnolia;)

jolajka pisze...

Piękna, zgadzam się, że rutyna, mam tym wzorem bieżnik, miał być większy, ale znudziło mi się dłubanie, choć efekt jest wspaniały

Kasias pisze...

Mowe mi odjelo...jest fantastyczna!!!! a te kokardki moze i dobrze ze bezowe bo dodaja uroku i ciepla...napewno sie skusze na zrobienie. BOSKA JEST POPROSTU!!!!

Ciekawska Magdalena pisze...

hmm musze to pokazać mojej mamie ;)

Jadzia pisze...

Dziękuję Lacrimo za odpowiedź. No cóż dzierganie jest pracą , na pozór, żmudną. Dlatego dziergają ci , którzy to lubią robić. Z tego wniosek , że trzeba się uzbroić w cierpliwość. Pozdrawiam.

Unknown pisze...

Piękna firanka!! Ja skończyłam właśnie swoją, ale teraz to nawet nie wiem czy moja jest ładna.... Echhh.... Pozdrawiam gorąco!!

Jasmin pisze...

Przepiękna, przypominająca nić pajęczą a kryształki to jak krople rosy na tej sieci,pozdrawiam

mała sztuka pisze...

jaka ona jest cudowna mogłabym sie nią tak cały czas zachwycac pozdrawiam ciepluteńko

Anonimowy pisze...

cacy :)
Agusia

tonka pisze...

Przepiękna firanka,aż zapragnęłam też sobie wydziergać:))

Lacrima pisze...

jolajka już chyba wolę łączyć elementy:)
Pewnie te kokardki zostaną na zawsze bo już tak mam jak coś jest na chwilkę to kaplica.
Madziu pokaż mamie wszystkie 17 a potem wydziergaj tą która się Jej spodoba:)
Jadziu zawsze możesz zrobić większe kwadraty a w co drugim rzędzie dać ten sam kolor.
monique pokazująswoją firankę mi podobają się wszystkie:)
Jaśmin w Oslo nie ma babiego lata a więc zrobiłam sobie jego namiastkę.
anonimowa siostrzyczko dzięki :)
tonka szydełko w dłoń i dziergaj.
Przypominam że wzory do wcześniejszych firan są w wątku zazdrosna firanka wisi.
http://zamotanalacrima.blogspot.no/2009/12/zazdrosna-firanka-wisi.html
Pozdrawiam Lacrima

Agata ~ Cadrami pisze...

co tu dużo mówić... jest przepiękna!
Pozdrawiam :)

Aurelia pisze...

Dałaś czadu wczoraj z tą firanką:)
Można się nabawić palpitacji...:)
Teraz chodzi mi po głowie ...jak wogóle Lacrimo blokujesz całą firankę? Na jakiś ramach?
I czym karmisz tego "Chomika", że Ci takie żyrandole przynosi?:)
Gorąco pozdrawiam?

kasia0210 pisze...

ta firanka jest prześliczna

Robótki Marleny pisze...

Cudna, po prostu cudna:)
Pozdrawiam, Marlena

Unknown pisze...

Moja firanka również już wisi, zapraszam :)

Juta pisze...

O kurcze ale to piękne.Marzenie.I nie wiem co jeszcze w swoim zachwycie mogę dodać.Zabrakło mi odpowiednich słów.REWELACJA.
Pozdrawiam serdecznie.

Anonimowy pisze...

no w końcu coś do mnie napisałaś :D buziaki :*
Agusia

marsza pisze...

śliczna ta firanka, taka delikatna pozdrawiam

MADLINE pisze...

Jest po prostu boska, przez to że może wzór jest taki powtarzalny bez końca dla mnie dodaje jej to uroku.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena