Nie wierzycie?
Te z Was które mieszkają w Norwegii będą mogły zobaczyć to już w tą środę.
Ale od początku.
Był kasting do filmu mój synek ze ślubną połową zostali zaproszeni na niego.
Obaj przeszli go śpiewająco.
Jednak w filmie zagrał tylko Piotr bo zdjęcia zostały przyspieszone i zaczęły się gdy synek był już na Woodstocku w Polsce.
Jest to najdroższa serialowa produkcja norweska .
Nie mogę zdradzić całej fabuły żeby nie zepsuć oglądania odcinka.

Jednak napiszę iż 3 polskich pracowników jest podejrzanych
o brutalne zabójstwo rodziny.
Z bronią lata mój ślubny (absolutnie spokojny) małżonek.
Na jednym z planów byłam z nim i robiłam zdjęcia.

Nie wiem co na to bhp ale ja uśmiałam się do łez widząc kamerzystę na tym śmietniku.
Polskie tablice na aucie były przykręcone tylko z tyłu.
A ostatnio na mieście Piotr widział to auto...
Myślałam że tak je obkleili do filmu a tutaj widać że pożyczyli je od jakiś Polaków hihihi
Tutaj można zobaczyć trailer
Już nie mogę się doczekać żeby zobaczyć to mroczne oblicze mojej ślubnej połowy.
Tylko czy ja mam zacząć się bać?:)

18 komentarze:

alex pisze...

Gratuluję! A powiedz mi czy nie planują w Danii puszczać tego serialu? Pozdrawiam!

Violetta pisze...

oglądnęłam zwiastun :) super Marzenko gratuluje :))

Anonimowy pisze...

to jakby co to ja po autograf pierwsza jestem :)

*gooocha* pisze...

No raczej masz przekichane:D
Bo jak "absolutnie spokojny dotąd mąż" zacznie mieć gwiazdorskie fochy ...:D

Kasia pisze...

strzeż się!:D

5.monika pisze...

Gratulacje!!!
Gwiazdę będziesz miała w domu i z tym autografem to pamiętaj jeszcze o mnie:)
Pozdrawiam serdecznie:)))

Qra Domowa pisze...

FAJNA PRZYGODA.....SUPER..I NIC SIE NIE BÓJ..KOBIETY ZAWSZE RZĄDZĄ :)))

Jaddis pisze...

Pedze zakupic czerwony dywan na wypadek waszej wizyty.Licze tez na autograf z dedykacja :D.Tak na serio to na ktorym kanale i o ktorej bedzie ten serial?

Aurelia pisze...

Również bym się bała, żeby Mu woda sodowa, nie uderzyła do głowy.;)))
Ponadto teraz wszystkie gangi ,mafie ,itp.będą się do Niego przynawać.
Nie mówiąc o tych ,którzy jego rolę odbiorą dosłownie.:)))
O i jeszcze fanki...:)))Paparazzi...!

Szkoda tylko,że Polak,za granica to zawsze, morderca,złodziej, pijak, nie wiadomo co jeszcze.
A,chyba jeszcze, brudas, samochód,na planie specjalnie wysmarowany.
Ale tak naprawdę morderca czy nie?
Jak to się skończy?Sama jestem ciekawa.

Do tego zostałaś Żoną celebryty...już widzę te okładki i napisy...schudła nie schudła,zjadła,nie zjadła,wypiła...:)))

Szkoda,że u nas tego nie puszczą,choć kto wie?:)

Gorąco pozdrawiam:)

Anonimowy pisze...

ale czad zobaczyc meza w telewizji widzialam zwiastun i maz jest naprawde spokojny gratuluje i pozdrawiam wioleta

Anna Yrsa Jaroszewicz pisze...

No w mordkę jeża - gratulacje, wow!!!!!!!!

Unknown pisze...

No proszę, nie poznaję kolegi :) Fajna mina :D

Ps. Jacek się pyta czy nie trzeba obsady do roli psychopatycznego informatyka ??

MADLINE pisze...

Fantastyczna przygoda dla Twojego męża, dziewczyny mają rację - celebryte będziesz miała w domu :)
Przyłączam się do Aurelii, trochę mnie to boli że reżyser czy też scenarzysta wymyślili sobie historie zbrodni dokonanych przez obcokrajowcow i do tego z Polski, to tylko pogłebia stereotyp że jak polak to złodziej, pijak itd, do tego dziwię się że po tych ostatnich wydarzeniach w Norwegii gdzie gosciu z nazistowskimi poglądami zabił tylu młodych ludzi, zamiast wyciszać wszelkie niesympatie do obcokrajowców, to pokazuję się ich w złym świetle i nakręca spirale nienawiści. Mam jednak nadzieję że się mylę.

MADLINE pisze...

Oglądnęłam zwiastun - widziałam Twojego Piotra - gratuluję wygląda jak rasowy aktor, ale sceny mrożące krew w żyłach, te dzieci.... nie mogłabym chyba teraz kiedy sama jestem mamą maleństwa oglądać takich filmów, Mam jednak nadzieje że akurat Twój mąż okaże się niesprawiedliwie oskarżonym i oczyszczonym z zarzutów :)

Lacrima pisze...

Usmialiśmy się ja i moja "gwiazda" :)
Śpieszę dodoać że zdjęcia do serialu zaczeły się około 9 lipca. A Norwegą można sporo zarzucić jednak nigdy tego że są ksenofobami.
Auto faktycznie było przy mnie mazane maskarą do oczu ale chcieli żeby nie wyglądało na nowe z fabryki:)
Wszystko kończy się dobrze jednak dopiero w czwartek zdradzę jak.

grahasil pisze...

Groźnie zabrzmiał tytuł posta.
Gratuluje małżonkowi :)

nietylkoSZALenstwo pisze...

zastanowiłam się jak przeczytałam tytuł, myślałam że związany z kuchnią co najwyżej;)) gratulacje!

GROSZKI w PASKI pisze...

Następnym razem jak przyjedziecie czerwony dywan będzie czekał.

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena