Miały być 3 serwety do koszyczka i proszę bardzo
 oto 3 z nich..


Ta końcówka będzie pięknie wystawała z koszyczka:)


Ku rozpaczy niektórych będzie ich więcej.
Wpadłam w szał serwetkowego drutowania.
Oczywiście będzie przerwa na ten cudny bierznik szydełkowy.
Dzięki Wam mam wzór który nadaje się do pracy.
A teraz taki mały żarcik.
Czy ktoś wie co to jest?


No oczywiście osłonka na świeczkę ale z czego?
To końcówka rękawa bluzki...kiedyś podchodziłam do niej ale nigdy nie udało mi się jej skończyć.
Część została spruta ale ten rękaw jakoś uniknął destrukcji:)
W szale szukania pomysłów postanowiłam dorobić denko , wykrochmalić i upiąć.
Co Wy na to?
I na koniec ostatnie 3 jajka które zawisną nad stołem na święta.
Przykleiłam ostatnią 3 metalową ozdóbkę a na pozostałych położyłam pastę strukturalną.
Muszę znaleść ciemniejszą farbę:(


Tak wyglądają wszystkie razem.


Życzę miłego tygodnia Lacrima 

Rozpiska nici
Snehurka 200m
Razem 6606 m

23 komentarze:

malaala pisze...

Boże to też na drutach!!!Fantastyczna!!!Pomysł z rękawem świetny :)Dobrze,że się uchował :)To Ty już na Wielkanoc gotowa!!! :) Serwetki ,jajka są to tylko jeszcze kiełbacha i chrzan :)

bean pisze...

Tych cudnych serwet drutowych ogromnie Ci zazdroszczę :) ta ostatnia jest równie piękna!
Jajeczka wyglądają ślicznie, a pomysł na takie wykorzystanie nieskończonej robótki..... super!

Unknown pisze...

Kocham serwety ,serwetki i wszystko co robione nicia Toje sa cudowne,pomysl na swieczke swietny.Jajca superek!Pozdrawiam

Jaddis pisze...

Zalamalas mnie ta serwetka.Wszystkie są sliczne ale ta jest przecudna!

Janeczkowo pisze...

Twoje serwetki na drutach to po prostu mistrzostwo świata. Pozdrawiam:)

MADLINE pisze...

Serwetki na drutach są śliczne, bardziej ulotnie wyglądają niż te szydełkowe.
Bardzo podobają mi się Twoje jajka, szczególnie te z pastą strukturalną.

Kasia pisze...

serwetki robisz nieziemskie , ależ Ci ich zazdroszczę!
a jajka wyglądają dość nietypowo :)

lamika88 pisze...

Wspaniała serweta:-)Świeczki i jajeczka są piękne i chętnie bym jedno skubnęła co by też mieć takie cuda w domku;-)

Agata pisze...

nieustannie zachwycam się Twoimi pracami :)
pozdrawiam!

*gooocha* pisze...

Kocham wielką miłością Twoje serwetki!!!!!!!!!!!! WSzystkie!!!! Małe i duże!!!!

Atena pisze...

Lacrimo serweta "gwiazdowa" jest bajeczna!
Przyodziana swieca to rewelacyjny pomysl, mi bardzo sie podoba.
Pozdrowionka

Elżbieta pisze...

Serwetki na drutach to szczyt moich marzeń...
Twoje są zawsze piękne. Jaja szlachetnie ozdobione...masz trafione pomysły.
Pozdrawiam.

Lacrima pisze...

malaala chrzan mam ale kiełbasy za skarby świata tutaj nie kupisz...
bean Ty mistrzyni mi zazdrościsz? Tylko patrzec jak zaczniesz takie machać:)
Jaddis jesteśmy umówione na dzierganie:)
MADLINE ja też tak uważam że są delikatniejsze.
Kasia chyba każda z Nas chce żeby jej prace były "inne"
Aż serce rośnie i chce się kolejne prace robic po takich pochwałach.
Ściskam Was mocno Lacrima

Aga T. pisze...

Serwetki do koszyczka śliczne!!! Ja dzis szukałam swojej "zeszłorocznej" no i... chyba diabeł ogonem nakrył:)) Osłonka na świeczkę bardzo pomysłowa a wzorek jakiś taki znajomy:)))

molcia pisze...

Sliczne te serwetki do koszyczka zapraszam na mój blog też są rożności pozdrawiam

Aurelia pisze...

Przepiękna ta serwetka.
Chcąc rozgryżć schemat:
1 część schematu jest w modelu 15 ?
Tzn. do 27 rzędu schem.15, a potem schemat 14 ?
Gorąco pozdrawiam:)

bieta pisze...

kolejna przepiękna serwetka,uwielbiam je:)))
dziękuje za schemat:)
pozdrawiam

Anonimowy pisze...

Myślę, że ta trzecia będzie się prezentowała w najpiękniej w koszyczku, a to dzięki tym ząbkom.
Schematy sobie chomikuję - dzięki za nie, może kiedyś dziergnę :-)
Pozdrawiam

alex pisze...

Śliczne serwetki!

justysias7000 pisze...

sliczna ta serwetka!,pozwolisz ze ja też sobie zapożyczę schemat;]

Aleksandra Strzelecka pisze...

Bardzo ładne serwetki . Aleksandra Strzelecka https://wrytmnici.blogspot.com/

Aleksandra Strzelecka pisze...

Bardzo ładne serwetki. Wiele prac na tym blogu zasługuje na wyróżnienie.
Aleksandra Strzelecka https://wrytmnici.blogspot.com/

Anonimowy pisze...

Ku mojej rozpaczy musiałam Cię poznać. Cudeńka �� pozdrawiam Marzanna

Prześlij komentarz

Jest mi miło, że znalazłeś czas na napisanie kilku słów:)
Pozdrawiam Lacrima Marzena