Mróz namalował na oknie.
Wzór wykorzystałam już kiedyś do łapacza snów.




Dzięki cienkiej nitce wyszła niezwykle delikatna :)
Pozdrawiam Lacrima

Na liczniku
nadal tyle samo bo nitka się nie skończyła. 
Szydełko 1 mm
ALTUN BASAK 100 g - 1015 m

Kolejne jajka.

W sieci jest mnóstwo odnośników do tego wzoru i już się pogubiłam kto jest ich prawdziwym autorem. 
Zresztą ja ten wzór dostosowałam do swoich potrzeb.
Link dla chętnych KLIK



Buziaki Larima

Na liczniku 
nadal tyle samo nitek 

Kwiaty czekały na swoje miejsce koło 4 lat :)
Pod spodem jest duży pomarańczowy guzik przypięty na szpilkach.
Dzięki temu jajko może tez stać. 


Link do kwiatka KLIK


Jajko styropianowe 8 cm obrobione białym kordonkiem i 
3 kwiatki doczepione szpilkami .
Lubicie takie szaleństwa?

Pozdrawiam Lacrima :)

3 jajka, 2 kolory, 1 wzór 


Tutaj widać jak wykorzystałam metalowe zawieszki do podtrzymania kokardek 



Do kolejnego wpisu Lacrima
Na liczniku
DMC BABYLO 533 m kolor budyń 
ARIA ARIADNA MUZA bezowy 30TEX x 6 100 g 525 m
Szydełko 1 mm
Nic nie dodaje czekam na zakończenie motków

Wracam do jajek. 
Tutaj wykorzystałam zawieszkę, która jest moją pierwszą pracą w tym roku. 
Nie wiem czy to widać ale róża jest w odcieniach koralowych czyli kolorze tego roku.
 Zawieszka została upięta na jajku styropianowym uprzednio obrobionym białym kordonkiem. 
Nie podoba mi się struktura styropianu. 




Całość jest zrobiona z rozdwojonej muliny.
Nie mam tutaj dostępu do kolorowych kordonków za to mam cale sterty muliny :)

Na liczniku
40 m rozdwojonej muliny
RAZEM 3436 m
Mam takie zaległości na blogu ze szok :)
Nawet ta chusta została  zrobiona jakiś czas temu.
W sumie w jednym tygodniu zrobiłam je 2.
Wcześniejsza chusta jest tutaj KLIK


 Ta chusta nazywa sie "ogniste tango" od nazwy koloru włóczki 



Pozdrawiam Lacrima

Na liczniku
4  motki Nako Vals 100g 240m plus 40m z motka 5
4x 240+40= 1000m
RAZEM 3396m



Podobne do wcześniejszych KLIK

Jednak tym razem w różowym kolorze.



Jajka styropianowe zawsze najpierw obrabiam szydełkiem.

Bardzo nie lubię ich struktury.

Potem to juz ogranicza nas wyobraźnia i zasoby 

poupychane w szufladach.

Dodatkowo na zdjęciu jest pudełko zapałek.
Uwielbiam je ozdabiać i na blogu znajdziecie ich sporo. 
 Buziaki Lacrima


Szydełko 1mm
Biały kordonek Maxi 565 m
Na ta chwile nie dodaje do licznika

Na temat tej chusty "Strzałka", w sieci napisano juz chyba wszystko a wiec nie będę sie wymądrzała. 
Zrobiłam ja z 2 motków Handstrickgarn "Silke"100g 520m
To w sumie nie jest włóczka tylko taka cienka tasiemka z pięknym połyskiem.
3 metry po najdłuższym boku. 
Druty numer 5




Do kolejnej strzałki Lacrima :) 
Na liczniku
2x 520m =1040m

RAZEM 2396m


Tym razem bardziej ażurowo  






Wcześniejsze lampiony znajdziecie tutaj.


Na liczniku

Nadal tyle samo bo ciągle jeszcze mam ten kordonek

DMC BABYLO 533m kolor budyń

szydełko 1mm


Nadal w temacie serduszek :)



Praca z 2018 :)
Pozdrawiam Lacrima
Butelka ma juz rok . 
Teraz doczekała dodatku w postaci jajka.   




Styropianowe jajko 10cm obrobiłam białym kordonkiem. Zawieszka na jajku ma juz ponad 4 lata ale dopiero teraz doczekała sie swojego miejsca. 
Niestety nie mam schematu bo robiłam ze zdjęcia znalezionego w sieci. 
Do tego dodałam kwiatka z obrabianym guziczkiem.   
Pozdrawiam Lacrima

Na liczniku nadal tyle samo :) 


Walentynki ,to musi być serduszko :)


Buziaki Lacrima

Kolorem roku jest koralowy.
Tak wiec moja zabawa z tym kolorem.
Najpierw oczywiście obrobiłam jajka styropianowe szydełkiem.
Osobiście nie podobają sie takie surowe.
Potem doszyłam maleńkie koraliki, oczywiście w kolorze koralowym do tasiemki, która jest po boku jajka.
Na koniec wszystko ozdobiłam. 



Buziaki Lacrima


Szydełko 1mm
Biały kordonek Maxi 565 m
Na ta chwile nie dodaje do licznika


To mój pomysł na wykorzystanie resztek koronek





Wszystko powinno być jasne ale jeśli macie pytania piszcie :)
Pozdrawiam Lacrima

Liczę nitki

DMC Babylon kolor budyń
Mam jeszcze na motku a wiec nie dodaje
Na liczniku nadal 1356 m



Będzie bardzo długi wpis ale jakoś sama musze poskładać w całość wszystko co zrobiłam.
Chyba z 3 lata temu znalazłam pierwsze schematy na te jajka.
Podczas pracy okazało sie ze oryginalnych schematów jest mało .
Drugi problem ja chciałam koloru a kordonków brak.
Tutaj poradziłam sobie rozdzielając mulinę na 3 nitki, gorzej ze schematami.

Jajka akrylowe 10 cm, kolorowa mulina, tasiemki, ozdobna szpilka.

Przechodzimy do pojedynczych zdjęć   :)

Tutaj wzór i gotowe jajko jest prawie identyczne 



Moje radosne połączenie tych dwóch schematów :)





Moje radosne połączenie tych dwóch schematów :)







To juz mój schemat 




 Zmieniłam środek bo ten w oryginale jest do bani  





 Tutaj wzór i gotowe jajko jest prawie identyczne 



Wzór na środek reszta z głowy 




Prawie takie samo :)





Nigdy nie widziałam ich w oryginale tak wiec to moja interpretacja.

Może ktoś ma zdjęcia oryginału fajnie było by je zobaczyć.


Już mam kilka pomysłów na kolejne niestety na ta chwile skończyły mi sie jajka akrylowe.

Jeśli wpis był pomocny i ściągasz wzory zostaw po sobie ślad będzie mi bardzo miło. 
Buziaki Lacrima

Liczę nitki
ARIA ARIADNA MUZA biały 30TEX X 6 100g 525m szydełko 1mm
Nie zapisuje bo jeszcze mam na motku nitkę.
Zapisuje 8x7m muliny 56m
Razem 1356 m



Juz kiedyś pisałam jak mało jest wzorów na
kwadratowe serwety na drutach.
Tak wiec jak mi jakaś w ręce wpadnie od razu biorę sie
do dziergania.



To serweta jeszcze z 2018.
Pozdrawiam Lacrima